czwartek, 5 września 2019

091 Uzdrawiajaca moc plasterkow

Uzdrawiająca moc plasterków


Plasterki przeciwbólowe, to nowa delikatna terapia przeciwbólowa!
Ból zniewala niezliczone rzesze ludzi, np. po urazach, operacjach lub stanach zapalnych - a czasem nie znika pomimo różnorodności terapii. Ta metoda kinesio -tapingu opracowana w Japonii, może przynieść delikatną, często natychmiast zauważalną pomoc.

Plastry akupunkturowe, krzyżowe, łaty kratowe. 
Rożne nazwy, kolory i trzy wielkości typu A, B, i C, w zależności od miejsca oklejania\bólu.
Plasterki działają przeciwbólowo, rozkurczowo i wspomagają gojenie się ran, a ich kwadraciki doprowadzają przy ruchu , do odciążenia skory i rozluźnienia blokad np mięśni.
Inaczej mówiąc, nasz organizm jest lekarzem własnego ciała i leczy nas sam.
Kiedy ja pierwszy raz spotkałam się z tymi zaczarowanymi plasterkami, a miałam potworny ból żołądka . Miałam wrażenie,ze ktoś kopnął mnie z kolana dokładnie pod mostek.
Moje ciało zwijało się z bólu , a ja miałam do odsiedzenia jeszcze kilka godzin w sali wykładowej. Nagle ktoś podszedł do mnie i zaproponował mi Gitterpflaster.
Pomyślałam wtedy, ze szalony dowcipniś , ja się zwijam z bólu, ale nie krwawię i nie mam rany która trzeba by było zakleić plastrem.
Nie miałam innego wyjścia jak poddać się zabiegowi.
Kilka małych kratkowanych plasterków zaczęło się przyklejać do mnie samodzielnie, dokładnie w miejsca gdzie odczuwałam ból, a po kilku minutach ból zniknął.
To była magia , która się za mną ciągnie po dziś dzień.
Maleńkie kratkowane plasterki, które likwidują :
  • bóle głowy
  • bóle stawów i mięśni
  • kaszel i przeziębienia
  • ból ucha
  • ból gardła
  • bóle menstruacyjne
  • bóle kręgosłupa
  • łokieć tenisisty
  • zakwasy
  • problemy trawienne
  • mdłości

Możemy je naklejać od głowy po stopy w miejsca punktów spustowych lub miejsca bólu, również u dzieci. Utrzymują się na ciele do czasu ustąpienia dolegliwości.
Możemy się myc, kąpać czy brać prysznic , a one i tak pozostaną na miejscu dolegliwości.
Plastry są elektrostatycznie naładowane, posiadają ten sam ładunek, co zewnętrzna powierzchnia skory i nie przyklejają się do zdrowej (z normalnym ładunkiem)skory.
Jedynie w miejscu bolesnym czy uszkodzonym, następuje reakcja przyciągania plastra do skory, bo tam znajduje się odmienny ładunek .
Ja wyobrażam sobie napompowany balon , który pocieram o dywan i podnoszę na wysokość głowy. Moje włosy staja dęba , a to przecież nic innego jak to, ze balon został naładowany elektrostatycznie.
Naklejamy je nie kantem , tylko cala powierzchnia plastra, wykonując przesunięcia w kształcie szlaczka czy litery s.


Energia, ładowanie i samoleczenie.
Wiadomym jest, że nasza powierzchnia skóry ma ujemne napięcie elektryczne, podczas gdy wszystkie struktury poniżej mają ładunek dodatni.

Ta wiedza jest już wykorzystywana w nowoczesnej medycynie urazowej.
Poprzez mocowanie elektrod do obszaru rany za pomocą elektrod, które służą do dostarczania różnych ładunków za pomocą generatora.
W zależności od rodzaju i intensywności ładunku ta forma elektroterapii może wspomagać gojenie się ran na powierzchni skóry, jak i w głębi niej.
Podobny efekt mają elektrostatycznie naładowane plastry siatki, które w ten sposób leczą wiele różnych dolegliwości, łagodzą ból i przyspieszają proces gojenia.

Zdrowie i choroba z energetycznego punktu widzenia
Kiedy jesteśmy zdrowi i nie ma zakłóceń i dolegliwości, powierzchnia skóry ma naturalny ładunek ujemny. Nie trzeba wtedy przyklejać plasterkow. Jesteśmy zdrowi !
Kiedy jesteśmy chorzy lub odczuwamy dyskomfort, nie ma równowagi między ładunkiem ujemnym i dodatnim różnych tkanek ciała. Ładunek ujemny skóry zmniejsza się, a ładunek dodatni rośnie.

Plastry w kratkę \ akupunktura np. na www.amazon.pl
Allegro , firmy gatapex 160 sztuk 47 złotych lub firmy Health Press Gittertape czy firmy AcuTop GitterTape,
https://www.orteo.pl/cross-taping/przeciwbolowe-plastry-krzyzykowe-na-punkty-spustowe-typ-b-120-tapes-cross-b-act