poniedziałek, 26 sierpnia 2019

Pytania i odpowiedzi 089


Mowi Pani o skropieniu octem jablkowym lub...aby pozbyc sie toksyn. Jak to dobrze zrozumiec? Prosze o odpowiedz.
Używam octu jabłkowego np wrzucam owoce do miski, spryskuje je i po kilku minutach dopiero myje. Uzywam czasami rowniez sody lub zeolitu do pozbycia się azotanow z owoców i warzyw.
Warzywa i owoce mozna rowniez ozonowac o ile ktos posiada ozonator

Ja nie mogę zażywać,bo przy 1 kropli,mam martwy język,mrowienie w ustach i przełyku,pieczenie w gardle przez pół dnia. Próbuje zażywać Cannabi Golf Classic 500 mg. Czy ktoś miał takie odczucia po CBD? Proszę odpowiedzcie.
z takimi dolegliwosciami po CBD nie spotkalam sie jeszcze. CBD dziala antyalergicznie chociaz musze wspomniec ,ze niedawno przeprowadzonobadania i stwierdzono ,ze u pacjentow z jaskra , CBD moze zwiekszac cisnienie srodgalkowe . Z tego co mi wiadomo rowniez osoby przyjmujace Panteprazol i Omneprazol lub Diclofenac powinny omijac CBD ze wzgledu na mozliwe interreakcje. Radzilabym rowniez kupowac CBD w jakosci BIO (organicznej) bo na rynku pojawilo sie wiele firm , ktore nie sa godne zaufanie , jezeli chodzi o jakosc .
Stosowalam 15% u syna na stany lękowe i żadnych efektów nie było .Mam wrażenie że niektóre firmy podrabiaja ten specyfik.Maze ktoś poleci mi sprawdzoną firmę?
U nas w Niemczech jest w Rosmanie 5 % super pomaga

3.nawiedzona61 Aleksandra Wyciskarka jest lepsza i niedroga.daje 80%soku .sokowirowke tez uzywam do jabłek do detoxu 3dniowego wgl dr Tombaka
PoradySpodLady TakNaBabskiRozum Ja uzywam sokowirowki Philipsa i proponuje przejsc na ich strone , a tam mozna sie dowiedziec (po polsku) jaka jest roznica pomiedzy sokowirowka , a wyciskarka. Philips specjalnie przeprowadzil badania w Wiedniu na ten temat i stwierdzono iz sokowirowka lepiej sie nadaje do sokow z produktow twardych , a wyciskarka do lisci i produktow miekkich jak np truskawki. W obu przypadkach zawartosc witamin byla identyczna , jedynie soki z wyciskarki mialy duzo wiecej blonnika i byly gesciejsze. Natomiast sokowirowka daje nam sok klarowny. Moim skromnym zdaniem , jeżeli kogos stac na oba urządzenia to super, ale jezeli nie to kazdy sok , zrobiony nawet w blenderze czy thermomixie jest lepszy niż żaden.

Pani Grażynko, Jakich produktów Pani absolutnie nie je przy RZS?
PoradySpodLady TakNaBabskiRozum Mówiłam na ten temat już wiele razy, ale zdaje sobie sprawę ze to trudny temat. Może dzisiaj wyjątkowo powiem o tym co należy jesc jeśli chcesz chorowac na RZS :-) Numerem 1 jest przetworzone mięso i wyroby wędliniarskie (każdego rodzaju)
Nr 2 to produkty pochodzenia krowiego takie jak mleko, maslo, sery, twarogi, smietana,
Nr 3 to pszenica i jej pochodne produkty . Nie jem ciast, makaronu, białego pieczywa,
Nr 4 to warzywa psiankowate takie jak ziemniaki, rzodkiewki, staram się omijać szerokim lukiem pomidory
Nr 5 to cukier i słodycze
Witam. Ja mam pytanie nie na temat tego filmiku, ale liczę na Pani odpowiedz:) Zaczynam moją przygodę z DMSO chce się tym smarować tylko nie wiem, czy można wtedy mieć hybrydy lub żele na paznokciach, czy DMSO będzie to wciągac .





PoradySpodLady TakNaBabskiRozum

Przykro mi ,ale nawet rękawiczki są wykluczone, a co dopiero hybrydy. Może ktoś z rodziny może Pani nakładać Dmso? To jest też jakieś wyjście ?

6.Pani Grażyno, dzisiaj trafiłam na Pani kanał i blog - dużo pożytecznych dla mnie informacji, dziękuję za nie <3 Jeśli chodzi o zeolit, to czy aluminium w nim zawarte nie jest szkodliwe? Pozdrawiam serdecznie :-) na ZEOLIT wymiatacz
PoradySpodLady TakNaBabskiRozumMusisz wiedzieć, że zawartość glinu w zeolicie wiąże się z jego szkieletem i jest w 100% ponownie wydalana. Z tego powodu aluminium nie jest obciążone.
Z tego powodu aluminium nie jest obciążone.