piątek, 21 grudnia 2018

JAK PALENIE MNIE RZUCILO :-)


Nikogo nie namawiam do palenia czy do rzucenia papierosów .
Nikt mi nie płaci , ani nie jest to reklama dla palaczy.  Chce Ci jedynie opowiedzieć moja historie rzucenia palenia , a co Ty z tym zrobisz to już Twoja sprawa.
Możesz obejrzeć film i wyrzucić fajki do kosza, możesz przeczuci się na Vapowanie czy podesłać ten filmik znajomemu. Decyzja należy do CIEBIE !!!

Papierosy analogowe (konwencjonalne) zawierają całą tablice Mendelejewa np:
ołów, benzen czy rakotwórczy kadm. Nikotyna to bardzo silna toksyna, a w połączeniu z alkoholem zabija nasz organizm szybciej niż myślimy.
Wychodząc na dymka wytwarza się przyjacielska atmosfera i tlenek węgla , który uszkadza układ sercowo-naczyniowy i ośrodkowy układ nerwowy.
Wypalanie 1 paczki papierosów zmniejsza o 10 % dostawę tlenu do serca
Papierosy zabijają, przynajmniej tak pisze na opakowaniach , ale dzięki nim wpływają miliardy do budżetu państwa i można je kupić prawie na tzw każdym rogu ulicy.
Marzenia o CANABIS :-)
Dlaczego są w sprzedaży skoro uzależniają i trują ?
Nie zastanawia Was to dlaczego zabijające nas papierosy są wszędzie dostępne , a marihuana medyczna która leczy, jest nie do osiągnięcia ?
Podobno przed wojna, sprzedawano w Ameryce papierosy z marihuany w aptekach, do leczenia astmy.
Gdzie te czasy ??? :-)
Ja nie potrafiłam rzucić palenia i rozstawałam się z papieroskami co najmniej 1000000 razy.
Należę do słabeuszy co dają się namówić na tzw papieroska przy kawce.


10 lat temu , moja córka wydala wszystkie swoje oszczędności i na swoje ( nie moje) urodziny kupiła mi 2 e papierosy. Jednego mogłam popalać, kiedy ten drugi się ładował.
Przyrzekłam jej wtedy , ze nigdy nie zapale już żadnego papierosa analogowego , ani mojego ulubionego LM light.

Przejdźmy teraz do e papierosów, bo w Polsce jest już ponad pół miliona e palaczy .
2003 roku wynalazł je chiński farmaceuta, a 3 lata później zaczęto ich produkcje i sprzedaż.

Nie zawierają one substancji smolistych, nie ma przy nich biernego palenia, działają podobnie jak gumy do żucia czy plastry nikotynowe. Z e papierosów wydobywa się głównie para wodna.
Gliceryna i glikol, która wykorzystywana jest w spożywce i liquidae do e papierosów
E papierosy wynaleziono głównie do zwalczania nałogu papierosowego.
Najnowsze badania Badania prof. Andrzeja Sobczaka, światowego eksperta w dziedzinie ochrony zdrowia i jednego z pierwszych naukowców, który zajął się analizą wpływu papierosów elektronicznych na zdrowie użytkowników udowadniają, że e-papierosy mogą być nadzieją dla milionów palaczy uzależnionych od tytoniu. Badania zostały zaprezentowane na konferencji, która odbyła się 27 lutego 2013 roku w Centrum Prasowym, Polskiej Agencji Prasowej w Warszawie.
Od 2013 roku w Polsce i na świecie znacznie wzrosła liczba użytkowników papierosów elektronicznych. Rozpowszechniono tym samym zakazy palenia w miejscach publicznych.

Niebezpieczeństwem jest, ze mogą zacząć po nie sięgnąć osoby , który nigdy nie paliły.
Warto się tez zastanowić zamiast nad akcyza to nad różnorodnymi produktami nieznanego pochodzenia, które są dostępne na rynku w postaci liquidow.
Ja osobiście uważam, ze e papierosy są zdecydowanie mniejszym zagrożeniem dla palaczy i osób postronnych oraz są szansa na rzucenie palenia, czego ja jestem najlepszym dowodem.
Obecnie nie pale, ani nie vapuję i widzę w e papierosach same plusy:
  • pomijając już zdecydowanie mniejsza szkodliwość
  • są wygodniejsze
  • zdecydowanie tańsze
  • nasze włosy i odzież nie śmierdzą nikotyna
  • nie kaszlemy
  • nie mamy żółtych zębów i paznokci
  • sami decydujemy o dawce nikotyny
  • nie przeszkadzamy osobom trzecim
  • nie potrzebujemy śmierdzących popielniczek
  • palenie w łóżku nie grozi pożarem :-)
Budowa e papierosa:
  • bateria z wejściem USB do ładowania
  • kabla USB
  • atomizer
  • grzałka
  • ustnik