czwartek, 26 lipca 2018

Odp na pytania 02

1. Pani Grażynko może Pani jeszcze powiedzieć jak długo można brać MSM. Teraz Biorę codziennie, ale mam taką malutką łyżeczkę plastikową bo mam ból kolan. No ale co później chodzi mi o profilaktycznie czy warto brać czy w tylko wtedy kiedy ból się pojawia?
Pani Basiu, nie używamy do MSM czy DMSO plastikowych kubeczków, ani łyżeczek. Msm ja biorę 5000mg dziennie od prawie roku. Próbuję teraz przejść na zeolit.
Zobaczymy co mi z tego wyjdzie
2. Witam serdecznie . Pani Grażyno , mam 55 lat i palce wykręcają mi się od reumatyzmu !!! … proszę mi powiedzieć czy DMSO połączone z woda destylowana musi być zaraz uzyte ( gdy jeszcze jest cieple ), czy mogę zabrać już zmieszane w szklanym pojemniku np. do pracy i smarować ręce np. w południe i później tez . ( jestem poza domem 10-11 godz. ) I czy samo DMSO pomaga na reumatyzm , czy musi być z jakaś maścią przeciwreumatyczna ? . Bardzo proszę o Pani opinie ! .. Dziękuje i pozdrawiam z Chicago . Wiesława.
Niestety nie można sobie dmso zrobić na zapas rozpuszczalne, dmso działa tylko 30 minut.
Ja używałam do dmso oleju z żywokostu z gojnikiem działa również świetnie i przeciwbólowo.

3. Pani Grażyno mam dokuczliwy szum w uszach takie dudnienie, byłam u laryng. zrobil płukanie uszu i nic nie pomógł.
Ja brałbym Wit b12, b6 i cynk i dmso 3 krople i 7 kropli oleju magnezowego, do uszu.

4. Witam Pani Grazynko,chcialam sie zwrocic z prosba o porade.Nie mam zdiagnozowanej tej strasznej choroby jaka jest rzs,ale dokucza mi bol ramienia,bol sie utrzymywal przez wiele miesiecy ,nasilal sie az stal sie tak mocny,ze stracilam cierpliwosc i zaczelam stosowac paracetamol i wtedy wpadlam na Pani filmy i porady. Otóż spróbowałam zastosować MSM oraz polaczyc z proszkiem kurkuma(jako środkiem przeciwzapalnym)i o dziwo bol ramienia bardzo szybko znikl niestety jako skutek uboczny tej kuracji wystąpiło rozregulowanie jelit i chodzenie do toalety wiele razy dziennie. Proszę o rade czy laczyla Pani te skladniki,czy uwaza Pani ze moglo nastapic przedawkowanie i co Pani zalecałaby zrobić dalej ,aby calkowicie pozbyc sie dolegliwosci bolowych oraz doprowadzic kuracje do końca. Pozdrawiam,B
Pani Beatko, jak rozumie bierze pani MSM i kurkumę doustnie, ale niestety nie podaje Pani mi dawkowania? Nie wiem tez czy jest to MSM tzn siarka organiczna czy nie organiczna , to jest ogromna różnica. Rzeczywiście ,kurkuma działa przeciw zapalnie ,ale oczyszczając organizm rozluźnia stolec. Jak zwykle, proszę o nieprzesadzanie z dawkowaniem czegokolwiek.!

5. Pani Agnieszka: Moja przygoda z DMSO dopiero się zaczyna. Zamówiłam dmso oczywiście w szklanej butelce, niestety zakrętka jest plastikowa, czy to źle? Innych niestety nie ma. Pewnie metalowa też nie byłaby wskazana..Mam kilka pytań. Czy można przygotować roztwór np. 50/50 lub 70/30 i zostawić go w szklanym naczyniu na kilka dni? Jeśli tak gdzie go przechowywać? Byłabym wdzięczna za podpowiedź, jeśli znajdzie Pani chwilkę. Pozdrawiam serdecznie z Hamburga. 4.Agnieszka
Porady spod lady: niestety nie można dmso zmieszać np z wodą i odstawić, po pół godziny jest już bezużyteczny. Najlepiej działa natychmiast po reakcji z wodą. Co do zakrętki od butelki, proszę się nie martwić, to jest specjalny plastyki. Już to sprawdzałam u producentów.


5. Pilne pytanie zamiescilem na blogu problem w jakim tempie odkladalas steryd pozdr ww
PoradySpodLady TakNaBabskiRozumHydrocortison (w różnych postaciach) towarzyszył mi prawie całe życie (z małymi przerwami). Zeszłam do 2,5 mg na dobę, ale już brałam Msm i zewnętrznie Dmso. Po 6 dniach, odstawiłam hydrocortison i nie biorę go do dzisiaj.

6.Ile dni może stać ta czekolada w lodowce?
V. O.
Lebenshilfe Sykenie postoi w lodowce, bo ja się zjada w ciągu jednego dnia ,albo szybciej, pycha:-)
PoradySpodLady TakNaBabskiRozumPytacie mnie ostatnio często o zaparcia.
Zaparcia siemię lniane, olej rycynowy, pokrzywa lisice maliny kwiat bzu czarnego= wrzątek, po 10 minutach wypij
Gorąca woda nadczo pobudza trawienie, a najlepiej soda i sol hawajska, wlewy doodbytnicze,
babcine sposoby :czopki z mydła
kiszona kapusta przy leniwym jelicie Przez 3 tygodnie codziennie 250 gram kwaszonej kapusty lub sok 250 ml

Warto przeczytać : „dmso naturalny środek przeciwzapalny i przeciwbólowy”dr.Fischer